9.11.2013
Του Ησαΐα Κωνσταντινίδη
Πολλοί φίλοι και αναγνώστες θέτουν στον γράφοντα αυτές τις σειρές πολλά και διάφορα ερωτήματα που σχετίζονται με το ζήτημα των εσχάτων και αποκαλυπτικών καιρών που ζει η ανθρωπότητα. Η αγωνία όλων αυτών των ανθρώπων είναι έκδηλη και έντονη, γι’ αυτό και αποφασίσαμε να διευκρινίσουμε στο παρόν ορισμένα βασικά στοιχεία γύρω από το θέμα, τα οποία είναι πολύ σπουδαία για την κατανόησή του. Άλλωστε οι πιστοί γνωρίζουν άριστα ότι ουσιαστικά δεν θα πρέπει να τους απασχολεί το πότε θα έλθει ο Αντίχριστος, το πότε θα λάβει χώρα η Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου, ούτε το χάραγμα του Θηρίου, το 666. Κι αυτό, διότι ο πραγματικός πιστός θα πρέπει να είναι ΠΑΝΤΑ, ανά πάσα στιγμή, έτοιμος να αντιμετωπίσει τον θάνατο, ανεξαρτήτως των συνθηκών που θα επικρατούν την ώρα εκείνη στον πλανήτη! Τον πιστό θα πρέπει ένα μόνο πράγμα να τον απασχολεί κατά βάθος: η σωτηρία της ψυχής του...
Κι όμως, παρ’ όλα αυτά, το θέμα παραμένει και απασχολεί πολύ τους ανθρώπους. Εμείς έχουμε ασχοληθεί αρκετά με το ζήτημα από πολλές πλευρές, εντάσσοντάς το ασφαλώς στο πλαίσιο της Απόκρυφης Γεωπολιτικής, δηλ. της υπέρτατης γνώσης του σύμπαντος κόσμου! Θα πρέπει λοιπόν σήμερα να προβούμε στις απαραίτητες διευκρινίσεις πάνω σε βασικότατα σημεία του θέματος περί του Αντιχρίστου, της Δευτέρας Παρουσίας και του 666. Κι αυτό, διότι έχουν κατά καιρούς δημιουργηθεί παρανοήσεις, που παραπλανούν τους πιστούς, απομακρύνοντάς τους από τον πραγματικό τους στόχο που δεν είναι (όπως προείπαμε) παρά η σωτηρία της ψυχής τους.
Ιδού λοιπόν οι βασικές αυτές διευκρινίσεις:
1. Ομιλούμε περί Αντιχρίστου, αλλά... πουθενά μέσα στο ιερό βιβλίο της Αποκαλύψεως του Αγίου Ιωάννη δεν αναφέρεται αυτός ο προσδιορισμός! Αντιθέτως, ο Ευαγγελιστής κάνει λόγο για το περίφημο Θηρίο, δηλ. τον υιό του Σατανά που προορίζεται να κυβερνήσει τον υλικό ετούτο κόσμο. Μάλιστα είναι το πρώτο Θηρίο, εφόσον υπάρχει και το δεύτερο, που θεωρείται ο Ψευδοπροφήτης. Αναφορά στο πρώτο Θηρίο, που οι ερμηνευτές ταυτίζουν με τον λεγόμενο Αντίχριστο, γίνεται στους στίχους 1-10 του κεφαλαίου ΙΓ’ (13) της Αποκαλύψεως του Ιωάννη. Η δε λέξη «Αντίχριστος» μπορεί να σημαίνει, κατά την ελληνική γλώσσα, δύο πράγματα: α) Αντί του Χριστού, με την έννοια ότι είναι αντικαταστάτης του Χριστού (μη εχθρική έννοια), αυτός που έρχεται αντί του Χριστού. β) Εναντίον του Χριστού, δηλ. εκείνος που είναι κατά του Χριστού (αρνητική-εχθρική σημασία), άρα ο αντίπαλός Του...
2. Γίνεται επίσης συχνά λόγος περί της Δευτέρας Παρουσίας του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού. Και δεν είναι λίγοι εκείνοι οι οποίοι πιστεύουν ότι αυτό το φοβερό γεγονός θα... συμβεί στη δική μας γενιά!!! Ασφαλώς, ουδείς (ΟΥΤΕ και ο ίδιος ο Χριστός, όπως αναφέρεται ξεκάθαρα στην Αγία Γραφή) γνωρίζουν την ακριβή ημερομηνία του ερχομού Του, παρά ΜΟΝΟ ο Πατήρ-Θεός! Συνεπώς, εμείς δεν μπορούμε να πάρουμε θέση για το πότε θα γίνει η Δευτέρα Παρουσία. Πρέπει όμως να σημειώσουμε εδώ τη μεγάλη παρανόηση που κάνουν ορισμένοι, πιστεύοντας ότι η περίφημη δραστική επέμβαση του Χριστού (Αποκάλυψη, στίχοι 11-21, κεφάλαιο ΙΘ’, δηλ. 19), η οποία κατά τον αείμνηστο καθηγητή Παναγιώτη Τρεμπέλα θα είναι «αόρατη, έκτακτη και δραστική», ταυτίζεται με τη... Δευτέρα Παρουσία! Καμία σχέση δεν έχουν το ένα με το άλλο. Αντιθέτως η δραστική επέμβαση του Χριστού θα φέρει τη χιλιετή Του βασιλεία επί του πλανήτη και μόνο κατόπιν θα απελευθερωθούν οι δυνάμεις του Κακού από τη φυλακή τους (ώσπου τελικά θα συντριβούν οριστικά από τον Χριστό)... Για το θέμα αναφέρθηκε και ο Γέροντας Παΐσιος, λέγοντας: «Ο λογισμός μου λέει ότι δεν θα είναι η Δευτέρα Παρουσία του Χριστού, όταν έρθει ως Κριτής, αλλά μια επέμβαση του Χριστού, γιατί είναι τόσα γεγονότα που δεν έχουν γίνει ακόμη. Θα επέμβει ο Χριστός, θα δώσει μια σφαλιάρα σε όλο αυτό το σύστημα, θα πατάξει όλο το κακό και θα το βγάλει σε καλό τελικά» (βλ. βιβλίο μας «Άγιος Παΐσιος. Τα μελλούμενα (όσα πρόκειται να συμβούν)»).
3. Τέλος, συγκλονίζει και προκαλεί μυστήριο σε πάρα πολλούς ο περιβόητος αριθμός του Θηρίου, δηλ. το 666. Είναι όμως ο αριθμός αυτός όντως το 666; Στην Αποκάλυψη του Ιωάννη δεν αναφέρεται βεβαίως το νούμερο αυτό, αλλά η ελληνική του γραφή, που δεν είναι παρά το ΧΞς’ (στα ελληνικά γράμματα και αριθμοί ήταν το ίδιο πράγμα). Και οι περισσότεροι ερμηνευτές και μελετητές αθροίζουν: Χ (=600) + Ξ (=60) + ς’ (=6) = 666. Όμως το ς’, το περίφημο γράμμα Στίγμα, γνωρίζουμε ιστορικά ότι εξέπεσε του ελληνικού αλφαβήτου με την πάροδο του χρόνου (όπως και άλλα τρία γράμματα-αριθμοί) και αφομοιώθηκε από το γράμμα Σίγμα. Αντιθέτως, ο αριθμός 6 στο ελληνικό σύστημα γραφής και αρίθμησης ταυτιζόταν με το F, δηλ. το Δίγαμμα. Δίγαμμα και Στίγμα όμως δεν είναι το ίδιο ακριβώς πράγμα! Έτσι, και με δεδομένη την «απορρόφηση» του γράμματος Στίγμα από το γράμμα Σίγμα (γι’ αυτό και σήμερα το Στίγμα παραμένει ενσωματωμένο στο Σίγμα ως «τελικό σ», δηλ. «ς»), έχουμε το άθροισμα: Χ (=600) + Ξ (=60) + ς’ ή Σ (=200), άρα... 860!!! Και όχι 666...
Αυτές ήταν μερικές σκέψεις μας, οι οποίες απαντούν (πιστεύουμε) σε ορισμένα αγωνιώδη και βάσιμα ερωτήματα φίλων και αναγνωστών. Ελπίζουμε να δώσαμε κάποιες απαντήσεις, χωρίς ασφαλώς αυτό να σημαίνει ότι έχουμε εμείς τον τελικό λόγο. Η έρευνα συνεχίζεται και από άλλους, αξιολογότερους μάλιστα από εμάς, μελετητές της Αγίας Γραφής. Εμείς ένα πράγμα και πάλι επισημαίνουμε: ασχέτως όλων αυτών (Αντιχρίστου, Δευτέρας Παρουσίας και 666) ο πιστός πρέπει κάθε ώρα και στιγμή να είναι έτοιμος για τη σωτηρία της ψυχής του! Διότι κανένας δεν γνωρίζει το τέλος της γήινής του διαδρομής...
Comments